مهمانی شاد

مهمانی شاد

مهمانی شاد

مهمانی شاد

ما هرآنچه که درباره برگزاری یک مهمانی شاد باشد را به شما عرضه می کنیمم

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

باشگاه خبرنگاران جوان: روز گذشته فیلمی از جشن تولد «رومئو بکهام» پسر ۱۷ ساله دیوید بکهام فوتبالیست مشهور انگلیسی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که توجه همگان را به خود جلب کرد. کاربران فضای مجازی که با دیدن این مراسم ساده حسابی شوکه شده بودند، آن را مورد نقد قرار داده و با تولد‌های لاکچری این روز‌ها مقایسه کردند.

در این فیلم بکهام درحالی که پسر خود را در آغوش گرفته است، کیک تولد ساده او که از کنار هم قرار گرفتن چند دونات در یک ظرف بود، در مقابل‍شان قرار گرفت. این ویدئو اوج سادگی مراسم تولد پسر بازیکن معروف فوتبال را نشان می‌دهد.

در ادامه فیلم منتشر شده از مراسم تولد ساده پسر این فوتبالیست مشهور را مشاهده می‌کنید:

<div id="video-display-embed-code_1167328" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.fardanews.com/fa/news/play/embed/953035/1167328?width=400&height=300"></script></div>

  • مدیر وبلاگ

بیست و یکمین جشن سینمای ایران با حواشی و نکات جالبی همراه بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، بیست و یکمین جشن سینمای ایران که شب گذشته در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد، همچون مراسم مشابه دارای حواشی و نکات جالبی هم بود که بخشی از آن را در ادامه می‌خوانید.

در ابتدای مراسم، کلیپی از درگذشتگان سینمای ایران در سال گذشته پخش شد؛ همزمان با پخش این کلیپ، قاب‌هایی از تصاویر این هنرمندان فقید هم به روی صحنه آورده شد که با موسیقی زمینه حزن‌انگیز، خاطره این هنرمندان درگذشته را زنده کرد.

بیست و یکمین جشن سینمای ایران با ۴۰ دقیقه تأخیر و با اجرای احسان کرمی آغاز شد.

حضور برندگان برای دریافت جوایز همراه با اجرای زنده قطعات موسیقی سنتی توسط سه تن از نوازندگان جوان که در گوشه‌ای از صحنه حضور داشتند انجام می‌شد.

احسان کرمی هنگام اعلام اسامی برندگان فیلم مستند به عنوان اولین برگزیدگان، اسامی نامزدها را در اختیار نداشت. کرمی زمانی که امیر آقایی در حال خواندن نام برنده بود، به پشت صحنه رفت تا فهرست نامزدها را بگیرد و هنگام حضور مجدد متوجه شد که نام برنده پیش از خواندن نام نامزدها، خوانده شده است.

طبق روال برخی ادوار قبلی جشن خانه سینما، لحظاتی از جشن به برخی هنرمندان پیشکسوت تقدیم شد. در این دوره نیز بخش های مختلف جشن به تناوب به ناصر تقوایی، اسحاق خانزادی، عنایت بخشی، ژاله علو، منوچهر اولیایی، ژاله علو، محمد متوسلانی، علی مزینانی و بهمن فرمان آرا تقدیم شد.

پریناز ایزدیار که در شب تولدش در این مراسم حاضر شده بود، وقتی برای اهدای تندیس شایستگی بهترین فیلمبردار به روی صحنه آمد توسط برگزارکنندگان جشن سینمای ایران با آوردن کیک تولد روی صحنه غافلگیر شد. اقدامی که با شمار معکوس تماشاگران و فوت کردن شمع‌ها توسط ایزدیار فضای با نشاطی به سالن بخشید. بازیگر فیلم سرخپوست با تشکر از این اقدام و همراهی مردم در تبریک تولد او گفت: خوب شد که خودم را به این مراسم رساندم چون سر کار دیگری بودم و امکان داشت به این مراسم نرسم!

حضور عادل فردوسی‌پور روی صحنه برای اهدای جایزه بهترین بازیگر مرد به همراه مازیار میری، با تشویق گرم و ممتد حاضران در سالن همراه شد.

مازیار میری کارگردان جشن خانه سینما هم از حضور پررنگ نامزدهای رشته‌های مختلف در مراسم امشب تشکر کرد.

بهمن فرمان آرا هنگام حضور بر روی صحنه و تقدیر عنوان کرد: هر کمکی به سینما بشود کم است، چرا که گاهی شاهد تولید و پخش فیلم‌هایی در آن هستیم که فیلم فارسی به آنها شرف دارد. در این میان نقش سینماداران هم بسیار مهم است. موردی داشتیم که در یک سینما ۲۳ سانس به فیلم هزارپا داده بودند.

احسان کرمی در صحبت‌های ابتدایی خود از ارزیابی ۲۱ فیلم در این دوره خبر داد که منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما در صحبت‌های خود آن را به رقم ۶۰ فیلم اصلاح کرد.

هنگامی که پیروزی حناجی تهیه‌کننده فیلم مستند «زمستان است» برای دریافت تندیس شایستگی به خاطر تولید به روی صحنه آمد.کرمی به کنایه به او گفت: آقای شهردار اگر یک فیلم دیگر هم بسازی می‌توانید رئیس جمهور شوید. حناچی هم وقتی روی صحنه آمد با تأکید بر این که این فیلم را زمانی تولید کرده بود که هنوز شهردار تهران نبود وی همچنین از این که باید بلافاصله بعد از دریافت جایزه سالن را ترک کند از حاضران در سالن عذرخواهی کرد.

  • مدیر وبلاگ

در هر یک از جشن ها از تم تولد، بادکنک آرایی و وسایل تزئینی متفاوتی استفاده شده است که تا به حال کمتر کسی از وجود آن ها اطلاع داشته است. در ادامه به معرفی برخی از این جشن ها و نمونه های تشریفاتی جالب و کم نظیر آن ها می پردازیم.

به گزارش صبحانه، در گذشته های نه چندان دور اصلی ترین ذهنیت مردم ایران درباره ی جشن ها و مهمانی ها منحصر به دورهمی های ساده و پذیرایی متداول همچون میوه و نوشیدنی می شدند. اما در سال های اخیر با توسعه و گسترش ابزارهای پذیرایی، تم تولدها، وسایل محیط آرایی و خوراکی های رنگارنگ به تدریج جزئیات و آداب میزبانی از جشن ها بیشتر و پیچیده تر شدند. 

 

این موضوع تا حدی پیش رفته است که در بسیاری از جشن های مناسبتی یا خانگی از چندین هفته یا حتی چند ماه قبل تر میزبانان جشن در پی برنامه ریزی و تهیه اقلام مورد نیاز در جشن خود هستند. از طرفی تعداد این جشن های نسبتا کوچک هم به مرور زمان در حال افزایش هستند و مناسبت های مذهبی، فرهنگی و یا حتی برخی از آداب و مناسبت های غربی به لیست رویداد های تشریفاتی سالانه ی مردم ایران زمین اضافه شده اند. 

 

این روند در بین گروه های مختلف جامعه رواج پیدا کرده است و صد البته اقشار مذهبی جامعه نیز از این موضوع مستثنی نبوده اند. جشن های مذهبی ایران وابسته به مناسبت ها و یا گاهی برخی از خلاقیت های میزبانان جشن ها در موضوعات متنوعی گسترش پیدا کرده اند. جشن های تولد مذهبی، جشن های تکلیف، جشن های ولادت ائمه ی اطهار، جشن های ولیمه ی حجاج و جشن های مربوط به اعیاد مذهبی از اصلی ترین جشن های مذهبی به شمار می روند. 

 

در هر یک از جشن ها از تم تولد، بادکنک آرایی و وسایل تزئینی متفاوتی استفاده شده است که تا به حال کمتر کسی از وجود آن ها اطلاع داشته است. در ادامه به معرفی برخی از این جشن ها و نمونه های تشریفاتی جالب و کم نظیر آن ها می پردازیم.

در بین خانواده های مذهبی، تولد دختران و پسران خردسال گاهی با فضایی خاص و متفاوت برگزار می شود. در این خانواده ها معمولا از ظروف ساده پذیرایی استفاده می شود و به جای تم تولدهای کارتونی یا شخصیت های غربی، از تزئینات ساده تر همچون بادکنک آرایی، گل آرایی و تور آرایی استفاده می شود. اما به تازگی برخی از تولیدکنندگان وسایل پذیرایی و جشن با ایده های جالبی محصولاتی را روانه ی بازار کرده اند که مخاطب اصلی آن ها خانواده های مذهبی هستند.

برای مثال تم تولد پسرانه مدافع حرم و تم تولد دخترانه فرشته در حال عبادت از نمونه های شاخص این تم تولد ها هستند. براخی تم تولد های اختصاصی نیز در سال های اخیر برای جشن های ولادت ائمه اطهار طراحی شده اند که مناسب جشن های خانگی و کم جمعیت هستند. شما هم اگر از خانواده های خوش ذوقی هستید که به دنبال ایده های مناسب برگزاری جشن با تشریفات خاص می گردید، می توانید از این محصولات زیبا و خلاقانه استفاده کنید. اشاره به این موضوع هم خالی از لطف نیست که تم تولد های سفارشی مختلف با طرح بندی های جذاب و اقلام و سایزهای متنوع توسط هنرمندان کشورمان تولید می شوند که می تواند جای خالی محصولات دلخواه شما را با طرح مورد نظرتان پر کند.

جشن های بزرگ عبادت (جشن تکلیف)

در میان جشن های مربوط به فرزندان خانواده های مذهبی، یکی از اصلی ترین آن ها جشن تکلیف یا جشن عبادت به شمار می رود. این جشن ها که برای فرزندان دختر همیشه جذاب تر و پرشور تر برگزار می شوند، در سال های اخیر با تشریفات بیشتری نیز همراه شده اند.

جالب است بدانید که بادکنک آرایی های جذاب و دسته بادکنک هلیومی، تورآرایی و نور پردازی های خاص و استفاده از ماکت های متنوع در این جشن ها میزبانی آن ها را پرشور تر و شرکت در آن ها را برای میهمانان دلپذیر تر ساخته اند. 

برای مثال تور آرایی های همراه با ریسه نورانی و ساخت دکور هایی همچون محراب و یا موج های آویخته از میز پذیرایی که با گل های کاغذی همراه می شوند از محیط آرایی های جذاب ویژه این رویداد هستند. ماکت های زیبای فرشته در حال عبادت و یا عدد 9 به شکل فرشته هم از ماکت های پرمصرف این مراسم ها هستند. 

دیگر جزئیات و ایده های خلاقانه مادر و پدر های خوش ذوق ایرانی را در طراحی تم های سفارشی جشن عبادت تنها با حرف زدن از آن ها قابل توصیف نیستند. پس از شما دعوت می کنیم از تصاویر این جشن ها دیدن کنید.

جشن های مراسم حج و عید فطر

اصلی ترین مراسم های جشن مذهبی در کشورهای اسلامی مربوط به جشن های عید فطر و جشن های ولیمه حجاج میشود. این جشن ها به عنوان مراسم های پایه ای کشورهای اسلامی خاورمیانه، سال های طولانی با شکوه و اهمیت خاصی اجرا شده اند و امروزه با بیشترین و زیباترین تشریفات، شکل و شمایل آنها از محیط آرایی گرفته تا نحوه اجرا و پذیرایی دگرگون شده اند. 

استفاده از بادکنک آرایی های متناسب با رنگ بندی های کعبه و یا مناسب با رنگ بندی های معماری اسلامی و استفاده از المان های متنوع دینی و مذهبی در این جشن ها بسیار عمومیت پیدا کرده است. تم ها و ظروف پذیرایی چشم نواز با رنگ پردازی سبز، سفید و طلایی و استفاده از نقوش اسلامی به خطوط کوفی یا تحریری برخی از نمونه های این طراحی ها هستند. 

کشورهای ترکیه و عربستان به عنوان پرچمداران برگزاری جشن های باشکوه در این شاخه به شمار می روند و برای اجرای هر یک از مراسم های خود از کیک های فوندانت جذاب، دکورسازی های بی نظیر و برخی محصولات اختصاصی استفاده می کنند که خارج از این کشورها به سادگی در دسترس عموم نیستند.

برترین فروشگاه وسایل تولد و خدمات جشن و شادی مذهبی

در پایان برای کسانی که تصمیم به برگزاری جشن های پرشور و جذاب در هر یک از زمینه های بالا دارند پیشنهاد میکنیم تا از سایت و محصولات فروشگاه بازدید کنند. این گروه در زمینه ارائه محصولات متنوع چون تم تولد ها، بادکنک ها و وسایل تولد و جشن فعالیت می کنند و همچنین تمامی خدمات مورد نیاز برای میزبانی جشن همچون بادکنک آرایی، بادکنک هلیومی، دکور سازی و محیط آرایی را به شهروندان تهران ارائه می دهند.

  • مدیر وبلاگ