مهمانی شاد

مهمانی شاد

مهمانی شاد

مهمانی شاد

ما هرآنچه که درباره برگزاری یک مهمانی شاد باشد را به شما عرضه می کنیمم

تزیین اتاق تولد کودک

شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۸، ۰۱:۳۲ ب.ظ

جشن تولد یکی از بهترین جشن هاییست که در بین تمامی افراد ساکن در این دنیای خاکی مرسوم بوده و هر کسی برای عزیزانش روز تولد را به بهترین شیوه جشن خواهد گرفت. اما گرفتن یک جشن تولد به آن سادگی هم که فکر می کنیم نخواهد بود و برای برگزاری یک جشن تولد خوب نیاز است تا مواردی را رعایت کنید؛ در مطلب امروز می خواهیم انواع مختلف از تزیین اتاق تولد مناسب برای کودک و بزرگسالان را برای شما به نمایش بگذاریم، در این بین و در مطلب امروز می توانید نکاتی برای برگزاری یک جشن تولد تمام عیار را نیز بدانید، با ما همراه باشید. هم چنین می توانید برای مشاهده انواع عکس کیک تولد  به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

جهت سفارش تم تولد به صورت اینترنتی کلیک کنید.

تزیین اتاق تولد کودک

فرقی نمی کند جشن تولد را برای یک کودک بگیرید یا یک بزرگسال، در هر صورت لازم است تا قبل از برگزاری تمام قالی های خود را جمع کنید که در حین یک جشن شاد و شلوغ با مشاهده تکه های کیک و یا شمع بر روی فرش ها از خود بی خود نشوید! بهترین کار برای برگزاری جشن تولد این است که میوه ها و سایر خوردنی ها را بر روی یک میز بچینید تا مهمانان شما خودشان از خویش پذیرایی کنند.

محلی که قرار است کیک را در آنجا قرار دهید توسط بادکنک، مقوا و وسایل تزیین به خوبی زیباسازی کنید و اگر می توانید حتما یک پوستر از عکس شخص متولد شده را در پشت آن قرار دهید. برای کودکان می توانید از انواع تم کیتی، تم مینیون، تم فروزن، تم مرد عنکبوتی، تم میکی موس و تم باب اسفنجی استفاده کرده و برای بزرگتر ها از ترکیب عکس ها با بادکنک و یا تزیینات زیبای گل و بادکنک بهره ببرید.

برای تزیین اتاق تولد کودک بهتر است از یک رنگ غالب با سایه روشن هایی از همان رنگ استفاده کرده و حتما از رنگ مورد علاقه فرزند خود استفاده کنید، بهتر است لباس کودک خود را نیز هماهنگ با تم جشن تولدش در نظر بگیرید. اگر نمی خواهید کیک از بیرون تهیه کنید، می توانید از انواع کیک های خانگی و کوچک که با انواع ترافل های رنگی و یا گل های طبیعی، میوه و یا شکلات تزیین شده اند استفاده کنید؛

تزیین اتاق تولد پسرانه و دخترانه

بعضی از انواع تزیین اتاق تولد مختص به گروه خاصی خواهد بود، مثلا تم کیتی تنها مناسب دختر بچه ها بوده و تم مرد عنکبوتی تنها مختص به پسر بچه ها خواهد بود، بنابراین با نگاهی درست نسبت به جنسیت کودک خود تزییناتی مناسب را انتخاب کنید. برخی از تزیینات هم مناسب برای هر دو گروه بوده و می توان از آنها برای جشن تولد مشترک دختر و پسر استفاده کرد. در چنین طرح هایی رنگ ها حرف اول را می زنند، باید از رنگ هایی استفاده کنید که برای هر دو گروه دختر و پسر خوشایند باشد و نشانگر جنسیت خاصی نباشد، مثلا به صورت غالب از رنگ صورتی استفاده نکنید، برای این کار می توانید از ترکیب رنگ صورتی و آبی استفاده کنید و یا رنگ هایی خنثی مثل سفید، طوسی،کرم و یا رنگ هایی شاد تر مثل انواع سبز و … یادتان باشد برای تزییناتی که مناسب برای هر دو گروه باشند بهترین کار استفاده از بادکنک است.

برای کودکان دستتان در تزیینات باز تر خواهد بود، می توانید بر روی کاغذهایی رنگی اسم کودک خود را حرف به حرف بنویسید و آنها را به دیوار بچسبانید، استفاده از شکلات های شکل دار به همراه کیکی متناسب با تم جشن تولد هم می تواند زیبایی زیادی را به جشن شما بدهد. برای بچه های مهمان از کلاه های مخصوص جشن تولد استفاده کنید و اگر برایتان مقدور است از عینک ها چشمک زن مخصوص جشن تولد استفاده کنید. یادتان باشد جشن تولد باید بعد از ظهر برگزار شده و تا نهایت ۱۱ شب تمام شود، اگر جشن خود را در منزل برگزار می کنید هوای همسایه های خود را داشته و برای آنها نیز کمی کیک برده و بابت شلوغی و اذیتشان از آنها عذر خواهی کنید. برای وعده شام یک خوراکی سبک آماده کنید و از تهیه غذاهای سنگین خودداری کنید.

تزیین اتاق تولد برای همسر

زمانیکه می خواهید برای همسر خود جشن تولد بگیرید باید همه چی خیلی رمانتیک در نظر گرفته شود، اگر جشن تولد شما دو نفره برگزار می شود می توانید از تخت خواب استفاده کرده و همسر خود را سورپرایز کنید، از بادکنک های قرمز که نشانگر عشق هستند به همراه شمع های متعدد که بر روی زمین و تخت قرار گرفته اند و عکس های دو نفری خود استفاده کنید؛ بهتر است بادکنک ها از سقف آویزان باشند و عکس های دو نفره به آنها چسبیده باشند.

برای ایجاد تزیین اتاق تولد عاشقانه بهتر است نور فضای خود را کم نگهداشته و اجازه دهید بیشترین نور از سوی شمع هایی باشد که در فضا قرار داده اید. یکی از بهترین وسایلی که می توان برای جشن تولد بزرگسالان استفاده کرد تزیین بادکنک و در واقع بادکنک آرایی است، استفاده از تعداد زیادی بادکنک قرار گرفته در کنار هم می تواند زیبایی زیادی به فضای شما بدهد، بهتر است رنگ بادکنک ها را با رنگ غالب فضای خود در تناسب نگهدارید. اگر به یک جشن تولد بزرگسال می روید به دنبال لباس شب خاص و یا برای آقایان کت و شلوار نباشید، فضای جشن تولد همانند عروسی رسمی نیست، بنابراین خود را برای یک جشن و دورهمی خودمانی و پر از شادی آماده کنید و با لباس هایی کاملا اسپرت به این جشن بروید.

منبع:

https://setare.com/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی