مهمانی شاد

مهمانی شاد

مهمانی شاد

مهمانی شاد

ما هرآنچه که درباره برگزاری یک مهمانی شاد باشد را به شما عرضه می کنیمم

برای یک تم تولد کریسمس چه چیزهایی نیاز است

چهارشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۰۲:۲۴ ب.ظ

طبق گزارش خبر فارسی اگر درست در روزهای کریسمس تولد کسی است یا اینکه خودتان مایل هستید تولدتان را با تم کریسمس برگزار کنید، حتما دلتان می‌خواهد بدانید یک تم تمام کمال کریسمسی چه چیزهایی دارد؟ بیایید ببینید ستاره به شما چه پیشنهاداتی برای هر چه بهتر برگزار کردن این مراسم می‌دهد.
 

تم تولد کریسمس

اولین موضوعی که ذهن کسانی که به یک تولد دعوت هستند را درگیر می‌کند لباسی است که باید بپوشند! برای تم تولد کریسمس اگر خود میزبان‌ها هم تیپ کریسمسی بزنند مراسم زیباتر می‌شود. برای لباس کودکانه کریسمس هم گزینه‌های زیادی وجود دارند. میزبان هم اگر کریسمسی باشد حتما یک درخت کریسمس تزیین شده دارد.

معمولا در تم‌ها یک میز پذیرایی وجود دارد که این میز با خوراکی‌هایی که مربوط به تم هستند پر شده، اگر مهمان‌ها برای غذا می‌مانند میز غذا را هم تزیین می‌کنند. کیک تولد مطابق تم را فراموش نکنید! این‌ها به علاوه تزیینات کریسمسی، کلاه تولد کریسمسی، بادکنک‌آرایی، شمع تولد، گیفت، وسایل پذیرایی و ... از موضوعاتی است که به آن پرداخته‌ایم تا بتوانید دقیقا چیزهایی که می‌خواهید در تم‌تان داشته باشید را انتخاب کرده و پیاده‌سازی کنید.

جهت سفارش تم تولد کلیک کنید.
 

۱- میز پذیرایی کریسمسی

خیلی برای میز پذیرایی‌تان نگران نباشید، اگر گیفت‌ها و خوراکی‌های کریسمسی داشته باشید همه این‌ها دست به دست هم می‌دهند تا به میز شما یک نمای کریسمسی بدهند. با این حال دیدن این ایده‌های تزیین میز پذیرایی هم خالی از لطف نیست.

کیک تولد کریسمسی

یکی از چیزهایی که روی میز پذیرایی خودنمایی می‌کند کیک تولد است. برای شکل و شمایل کریسمسی کیک می‌توان از بابانوئل، گوزن و ... استفاده کرد. البته کاپ‌کیک‌های کریسمسی هم گزینه‌های خوبی برای پذیرایی هستند و می‌توانند جایگزین کیک شوند.

میز شام کریسمسی

همانطور که می‌دانید شام کریسمس معروف است. بنابراین اگر میز شام را هم در تزیینات‌تان دخالت دهید اشاره مستقیم به رسم و رسومات کریسمس داشته‌اید. بر روی میز شام می‌شود از ابزار زیادی مثل جاقاشق‌چنگالی، گلدان، شمع، زیربشقابی و ... استفاده کرد تا به آن نمای کریسمسی داد. 

بادکنک آرایی کریسمسی

جز جدانشدنی تولد‌ها بادکنک است! اگر تولدتان مصادف با کریسمس شده می‌توانید با بادکنک‌آرایی کریسمسی یک تزیین کامل برای تولدتان درست کنید بدون این که نیازی به تزیینات دیگر داشته باشید.

کلاه تولد کریسمسی

به جز بادکنک کلاه‌های تولد هم حتما در مراسم تولد هستند. اتفاقا شکل درخت کریسمس به خوبی با شکل مخروط کلاه تولد همخوانی دارد. البته تل‌های شاخ گوزنی هم جایگزین مناسبی برای این کلاه تولد‌ها محسوب می‌شوند و به خوبی با تم‌تان جور درمی‌آیند.

لوازم پذیرایی کریسمسی

برای یک پذیرایی تمام عیار کریسمسی از ظروف کریسمسی استفاده کنید. لزومی ندارد حتما بازار را زیر و رو کنید تا این ظرف‌ها را پیدا کنید. خودتان هم می‌توانید با کمک ظروفی که رنگ‌های کریسمسی دارند (مثلا قرمز و سبز) ظروف کریسمسی بسازید.

البته به جز ظروف، خوراکی‌هایی به شکل بابانوئل، آدم‌برفی، گوزن و سایر نماد‌های کریسمس هم کمک می‌کنند تا تم‌ مراسم شما بیشتر حفظ شود.

تزیینات کریسمسی

دیگر وارد جزییات مراسم می‌شویم، گلدان‌های گل را روی توپ‌های تزیین درخت کریسمس بگذارید، یا از جام‌ها منگوله کریسمسی آویزان کنید. شمع‌آرایی کنید یا لوستر‌تان را هم با توپ‌های رنگین تزیین کنید... خلاصه کلی تزیین وجود دارند که بسته به امکانات می‌توانید انجام‌شان دهید.

شمع آرایی کریسمسی

به طور کل شمع‌ها فضای کریسمس را خیلی شاعرانه و زیبا می‌کنند. چه برسد به اینکه تولد هم باشد و شما بدتان نیاید شمع تولد را جایی از تزیینات‌تان جا بدهید.

شکلات‌های کریسمسی

اگر گذرتان به شکلات فروشی افتاد یادتان باشد سه رنگ شکلات بخرید. شکلات‌های سبز و سفید و قرمز را درون ظروف شیشه‌ای بریزید، همین خودش یک پذیرایی شیک کریسمسی می‌شود.

 کادوپیچی کریسمسی

این دیگر به عهده مهمان‌های شماست که چقدر سلیقه به خرج بدهند تا تم تولد کریسمس را رعایت کنند. به هر حال خودتان که می‌توانید رعایت کنید! پس زودتر کاغذ کادوهای کریسمسی بخرید و برای هدایا هم یک جوراب بزرگ به عنوان جایگاه هدایا درست کنید.

 

 گیفت کریسمسی

اگر دوست دارید مهمان‌های شما یک یادگاری از مراسم شما داشته باشند به آن‌ها گیفت‌های کریسمسی بدهید. می‌توانید از عروسک‌های آدم‌برفی، گوزن، بابانوئل و دیگر شخصیت‌های کریسمسی استفاده کنید.

منبع:

https://khabarfarsi.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی